niedziela, 4 listopada 2012

KWIATY DONICZKOWE NA CHŁODNE DNI










Ozdobiłam wejście do kwiaciarni kwiatami w doniczkach ,które wytrzymują niskie temperatury,możemy nimi śmiało ozdobić nasze wejścia do domu i balkony.Kolejno na zdjęciach umieściłam:SKIMIA[nie znosi bardzo niskich temperatur,lepiej schować ją przed dużymi mrozami],CIEMIERNIK[toleruje mrozy ,najlepiej wysadzić go do gruntu ,w moim ogrodzie kwitnie w lutym],GOLTERIA[niska bylinka zimująca w gruncie,i wytrzymująca nasze mrozy],SOLANUM-PSIANKA[nie zimuje ,należy schować przed mrozami],KAPUSTA OZDOBNA[zimuje i toleruje nasze temperatury]do zestawu roślin dodałam jeszcze AMARYLISA[nie zimuje i muszę go schować do kwiaciarni kiedy zrobi się chłodniej] oraz CYPRYSIK DOMOWY[nie znosi niskich temperatur i za niedługo jak się ochłodzi uciekam z nim do pomieszczenia].Do całości kompozycji dodałam wszystkie kulki jakie miałam sztuczne i naturalne oraz pięknego stracha uszytego przez Kasię.Zapraszam do mnie i pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiosna tuż tuż