niedziela, 5 sierpnia 2012

ARTYSTYCZNE URODZINY










W piątek,za namową moich przyjaciół zorganizowałam urodziny dla fajnej trzynastolatki i jej przyjaciółek.Wszystko odbyło się w ogrodzie i na tarasie [w czasie ulewy].Oczywiście najpierw było zajadanie się słodyczami i owocami ,zabawa w chowanego okazała się świetną rozrywką również dla nastolatek.Działania artystyczne rozpoczęłyśmy od obmalowania serc z masy solnej ,które przygotowałam wcześniej[niestety zapomniałam zrobić zdjęcia,a po za tym ta część była nie planowana],królowało "love" i" regowe klimaty".Kompozycje z kwiatów w gąbce florystycznej robiłyśmy na tarasie w czasie deszczu,wszystkie dziewczyny duże i małe świetnie się bawiły w czasie układania jak i zrywania w ogrodzie kwiatów.Na koniec robiłyśmy farby z naturalnych barwników tak :zielony-zmiksowane liście,czarny -ziemia z wodą,fioletowy-jeżyny,żółty-kurkuma z wodą,czerwony-papryka z wodą,którymi malowałyśmy palcami.A wieczorem ognisko i pieczenie kiełbasek i chleba.Muszę przyznać że miałam obawy czy nastolatki zaciekawią się układaniem kwiatów ale szybko dziewczyny rozwiały moje wątpliwości ,były bardzo zadowolone a po za tym pierwszy raz tak bawiły się na urodzinach.Teraz mogę organizować następne ,więc zapraszam do mnie dziewczyny .Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiosna tuż tuż